StejnÄ› jako vÅ¡e ostatnÃ, i firemnà weby majà jeden hlavnà úÄel: zvýšit celkový zisk. Tomu napomáhajà jak svým designem, tak i obsahem. VÅ¡e má zkrátka návÅ¡tÄ›vnÃky pÅ™esvÄ›dÄit o koupi.
To vÅ¡ak nenà tak jednoduché, jak se může zdát. Je potÅ™eba si uvÄ›domit, že konkurence se snažà pÅ™esnÄ› o to samé, a použÃvá naprosto stejné zbranÄ›. Jak z toho ven? Zkrátka je potÅ™eba být lepÅ¡Ã!
ZaÄÃná to samozÅ™ejmÄ› již u rozvrženà a návrhu jednotlivých sekcÃ. NÄ›které jsou samozÅ™ejmé, jako je katalog produktů Äi cenÃk. Ty jsou pro úspÄ›ch prakticky nezbytné, zvláštÄ› když zároveň provozujeme i obchod pÅ™es internet.
StejnÄ› tak sekce „Kontakty“, která je daná zákonem. DÃky nà mohou zákaznÃci vÄ›dÄ›t, kde se nacházà naÅ¡e prodejny, jaká je jejich otvÃracà doba a dalÅ¡Ã nezbytné údaje. Pokud navÃc majà s naÅ¡Ãm výrobkem nÄ›jaký problém, najdou zde, na koho se mohou obrátit. To vÅ¡e zvyÅ¡uje v jejich oÄÃch solidnost firmy.
OvÅ¡em sekcÃ, která bývá Äasto podceňována, se nazývá „O nás“. Zde bychom mÄ›li najÃt základnà informace o spoleÄnosti a pÅ™ÃpadnÄ› i jejà historii, pokud na trhu působà již delÅ¡Ã dobu. Jak nám ale může pomoci pÅ™ilákat zákaznÃky?
JednoduÅ¡e Å™eÄeno, ti si zde mohou pÅ™eÄÃst základnà informace o dané firmÄ›. Pokud jsou dobÅ™e napsané, pak zvýšà v oÄÃch Ätenářů jejà hodnotu, a tedy i chuÅ¥ zde nakoupit. Může jim dodat pocit exkluzivity, což je rozhodnÄ› žádoucÃ.
Pokud zde navÃc vyjmenujeme dosavadnà úspÄ›chy, ocenÄ›nÃ, kterých naÅ¡e firma dosáhla, pÅ™ÃpadnÄ› vyjmenujeme známé klienty Äi sem dáme pochvalné recenze, pak si můžeme být jisti, že nové zákaznÃky pÅ™ilákáme. A to je to nejdůležitÄ›jÅ¡Ã.
Je tedy až s podivem, že mnoho firem tento fakt podceňuje. A je to Å¡koda, neboÅ¥ by mohly mÃt mnohem vyÅ¡Å¡Ã zisk. A to je rozhodnÄ› ve tvrdém tržnÃm prostÅ™edà nÄ›co, co nikdy neuÅ¡kodÃ. PÅ™eci jen, zde platÃ, že penÃze jsou na prvnÃm mÃstÄ›.